Snail


Snail

 Fűszervajas csiga / Snail

 Kedves Látogatók!
 Megosztom veletek az egyik híres francia különlegességet, ami elsőre megosztó, de szerintem finom. Igaz a különlegessége miatt nem lesz minden nap megtalálható az asztalunkon.

 Dear Visitors, 

I share now a French speciality. It’s divisive, but I like it. Due to its speciality it won’t be on our table every day

A recept 1 adagra / recipe for 1pax 

Hozzávalók/ Ingredients
7 db éticsiga / 7 snail 25 dkg vaj / 250 gramme butter 0,5 dl száraz fehérbor / 50ml white dry wine 1 csokor zöld petrezselyem / 1 bunch of parsely leaves 80 dkg só / 800 gramme salt 5 gerezd fokhagyma / 5 cloves garlic 2 darab vöröshagyma /2 onion 3 dkg zsemlemorzsa / 30 gramme breadcumbs

 Elkészítés/ method:

Én konyhakészen vettem meg, mert így gyorsabban lett kész. Ezzel csak annyi volt a dolgom, hogy betettem a sütőbe és 10 perc múlva kivettem. Akkor kész, amikor a vaj bugyogni kezd a csigaházban. In this case I ’ve bought it half ready. Get a pot, pour salt into it and put snail shells into it. Put it into the oven for 10 minutes medium heat. Its ready, when butter gets boiling on it.

Megjegyzés / some additional info: 

 Ha valakit érdekelnek a részletek, hogyan lehet az élő csigából elkészíteni a fenti ételt, akkor ajánlom a neten található keresőket. Azokban sok információt lehet találni a csigák összefogásától, a két napig éheztetésen át a főzésig.

 If someone is interested in details how to prepare it from the beginneing, you can find detailed description on internet browser how to find snails, how to keep them for 2 days, till how to prepare them.

 Tálalás / serving: 

 Én egy tálba tettem konyhasót és abban mélyedéseket csináltam és abba tettem a csigákat házzal együtt. Csiga villát és csigafogót adok hozzá.

Jó étvágyat kívánok.

I get a bowl, put salt into it. Form holes into it and place snails there. I give snail fork and snail holder. .

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések